vineri, 27 iunie 2008

Există ceva...

Există ceva în tine despre care nu ştii. Ceva ce vrei nega că există, până când este prea târziu ca să mai faci ceva.

Este singurul motiv pentru care te scoli dimineaţa, singurul motiv pentru care înduri senzaţiile urâte, sângele, transpiraţia şi lacrimile. Este pentru că vrei ca oamenii să ştie cât de bun, generos, atractiv, amuzant, nebunatic şi isteţ eşti cu adevărat.

Teme-te de mine sau ridică-mă în slăvi, dar te rog, zi-mi că sunt special. Împărtăşim cu toţii o dependenţă. Suntem dependenţi de aprobarea celorlalţi. Am intrat toţi în joc pentru bătaia pe umăr şi recompensa strălucitoare pe care o arătăm celorlalţi. Uită-te la tipul isteţ cu insignă, lustruindu-şi trofeul. Străluceşte în continuare ca un diamant nebun, pentru că nu suntem decât maimuţe ambalate frumos în costume, implorând aprobarea celorlalţi.

(Citat tradus şi adaptat din Revolver)

3 comentarii:

Anonim spunea...

Si totusi cine suntem ? Avem un instinct gregar in noi care ne face sa intercomunicam intre noi...Fiecare om isi transforma impresiile cum poate la nivelul sau de constiinta care il are...Iubire&Lumina

Anonim spunea...

si cum repar greseala asta... cum fac sa nu mai fiu dependent d atentie... sa ma schimb...?

Cristian Coţoi spunea...

dat fiind că m-am întins cam tare cu răspunsul, l-am transformat într-un articol nou: http://cotoi.blogspot.com/2008/08/dresajul-copiilor.html