Bun venit pe blogul personal. Tot ceea ce veti citi aici este fals. Si va ramane fals pana veti avea voi acea experienta. Apoi tot ceea ce veti spune voi altora despre acea experienta va fi la fel de fals.
marți, 27 ianuarie 2009
Eșecul: secretul succesului
Urmand articolului Esecul este o stare, un mic film gasit pe internet. Din punctul personal de vedere, este un exemplu foarte bun despre cum sa-ti faci drum spre succes, indiferent de obstacole, indiferent de esecuri.
Atunci spicuim printre sigle si mesaje de marketing si ajungem la partea frumoasa care ne intereseaza :). Nu de alta dar apreciez foarte mult mesajul pe care il transmit reclamele de la Johnnie Walker, desi n-am pus gura pe tarie niciodata.
Moromete: "De ce, Victore, ai stomahul deranjat? Noi obisnuim!" Sunt facute cu cap campaniile publicitare ale celor de la Johnnie Walker si nu numai ale lor. Desi promoveaza o companie, cati bautori de whiskey vad adevarata valoare artistica a reclamei? Cati dintre ei atunci cand stau cu "cinzeaca" de JW in fata se gandesc la cata inspiratie si motivatie poti gasi in spot-ul respectiv si nu la cat de rafinat si snob e ca el bea sigle/double/triple/etc malt?
3 comentarii:
Inspirational, este tot ce pot spune. Dar avand in vedere ca e un video care vrea sa promoveze o companie... meh.
Atunci spicuim printre sigle si mesaje de marketing si ajungem la partea frumoasa care ne intereseaza :). Nu de alta dar apreciez foarte mult mesajul pe care il transmit reclamele de la Johnnie Walker, desi n-am pus gura pe tarie niciodata.
Moromete: "De ce, Victore, ai stomahul deranjat? Noi obisnuim!"
Sunt facute cu cap campaniile publicitare ale celor de la Johnnie Walker si nu numai ale lor. Desi promoveaza o companie, cati bautori de whiskey vad adevarata valoare artistica a reclamei? Cati dintre ei atunci cand stau cu "cinzeaca" de JW in fata se gandesc la cata inspiratie si motivatie poti gasi in spot-ul respectiv si nu la cat de rafinat si snob e ca el bea sigle/double/triple/etc malt?
Trimiteți un comentariu